Sunday, December 2, 2012

Kézműves dolgaim

Miért csak recepteket kéne írnom?

This post is availabe here in English.




Mézeskalács adventi koszorú (2012)



Arra gondoltam, hogy a blogom nem csak az általam készített ételekről, süteményekről fog szólni, hanem a másik nagy szerelmemről is. NAGYON szeretek mindenféle dolgot magam elkészíteni, imádom a kézműves dolgokat! Szerintem nálam a főzés is ebből „kézzel csinálni valamit” oldalamból fejlődött ki, és mindennek az eredete ez. Vagyis inkább az, amikor általános iskolában a biológia tanárom egy kézműves tanfolyamot indított, én meg egyből megszerettem ezeket a foglalkozásokat. A természettudományok szeretete, a kézműves dolgok és ez által a laboratóriumi munka mind-mind egy tőről fakadnak nálam, ami azt hiszem általános iskolásként alakulhatott ki. Abból az időben nagyon sok alap dolgot megtanultam, ma is szeretettel gondolok vissza a felső tagozatos biológia tanáromra.

Mézeskalács karácsonyfadísz (2010)

Mivel rengeteg képem van a kézműves termékeimről, ezért ezeket is közkinccsé teszem itt a blogon, bár ezek nagy része főleg a karácsonyhoz kötődik. Az a helyzet, hogy a karácsony nekem olyan, mint valami drog… IMÁDOM! Esik a hó, a szobában gyertya ég és mézeskalács illat terjeng, a fűtőtesten narancskarikák száradnak, minden fel van díszítve fenyővel…. ahhh, nincs is szebb ennél! A karácsony egy olyan dolog, amire már nyáron el lehet készülni, terméseket kell gyűjteni a koszorúhoz, tobozokat szedni az ajtódíszhez, stb. Péter mindig viccesen mondja a barátainknak: „Nálunk a karácsony már nyáron kezdődik!” és ez így is van! Mindenki jön ezzel az ál-dumával, hogy elveszik a karácsony lényege, mert olyan korán kezdődik… Belőlem tuti nem veszik el, sőt erősebb lesz!


Persze sok karácsony-mentes díszem, kézműves cuccom van, így mindenki megtalálja majd a neki megfelelőt! A bejegyzés és a képek láttán remélem ti is kedvet kaptok, hogy magatok készítsetek el valami hasznos, vagy csak szép dolgot!


Ha nekem sikerült, neked miért ne menne?!



Nyuszi tojásból (2011)



No comments:

Post a Comment